Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5988
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКірдан, Олена Леонідівна-
dc.date.accessioned2016-11-30T21:39:32Z-
dc.date.available2016-11-30T21:39:32Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5988-
dc.description.abstractНауково обґрунтовано процес розвитку теорії і практики управління вищими навчальними закладами України ХІХ – початку ХХ століття, виділено його основні етапи. Виявлено особливості та тенденції розвитку теорії і практики управління вищими навчальними закладами відповідно до виділених етапів. Визначено зміни у теорії і практиці управління вищими навчальними закладами України досліджуваного історичного періоду. Проаналізовано нормативно-законодавчу базу, яка регулювала управління вищими навчальними закладами.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectтеорія і практика управління вищими навчальними закладами, етапи, особливості, тенденції, нормативно-законодавча база управління, державне управління, внутрішнє управління, статут, реформа.uk
dc.titleЕтапи розвитку теорії і практики управління вищими навчальними закладами України (ХІХ - початок ХХ століття)uk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Etap_rosv.pdf261,97 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.