Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5988
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кірдан, Олена Леонідівна | - |
dc.date.accessioned | 2016-11-30T21:39:32Z | - |
dc.date.available | 2016-11-30T21:39:32Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5988 | - |
dc.description.abstract | Науково обґрунтовано процес розвитку теорії і практики управління вищими навчальними закладами України ХІХ – початку ХХ століття, виділено його основні етапи. Виявлено особливості та тенденції розвитку теорії і практики управління вищими навчальними закладами відповідно до виділених етапів. Визначено зміни у теорії і практиці управління вищими навчальними закладами України досліджуваного історичного періоду. Проаналізовано нормативно-законодавчу базу, яка регулювала управління вищими навчальними закладами. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | теорія і практика управління вищими навчальними закладами, етапи, особливості, тенденції, нормативно-законодавча база управління, державне управління, внутрішнє управління, статут, реформа. | uk |
dc.title | Етапи розвитку теорії і практики управління вищими навчальними закладами України (ХІХ - початок ХХ століття) | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет соціальної та психологічної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Etap_rosv.pdf | 261,97 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.