Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6026
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВолошина, Ганна Петрівна-
dc.contributor.authorВолошин, Петро Миколайович-
dc.date.accessioned2016-12-02T08:37:58Z-
dc.date.available2016-12-02T08:37:58Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6026-
dc.description.abstractУ статті порушується проблема становлення громадянськості особистості засобами музики,адже вона унікальний засіб формування єдності ємоційної й інтелектуальної сфери.Проведено ретельний аналіз програм з музики для усіх класів загальноосвітньої школи,де всі прграмові твори аналізувалися з точки зору наявності в них стимулів по кожному із компонентів громадянськості:емоційному,когнітивному,аксіологічному і праксеологічному. Визначені основні напрями роботи поетапного прилучення школярів до громадянських,духовних цінностей на уроках музики: стимолювання пізнавальної діяльності у прцесі прилучення школярів до виховання громадянськості на уроках музики,збагачення емоційно-чуттєвого досвіду школярів на основі міжхудожніх асоціптивних звязків.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesУДК;378.015.311:78-
dc.subjectгромадянськістьuk
dc.subjectдуховні ціностіuk
dc.subjectкомпоненти громадянськостіuk
dc.subjectміжхудожні зв'язкиuk
dc.subjectмузичне мистецтвоuk
dc.subjectхудожньо творча діяльністьuk
dc.subjectмузична діяльністьuk
dc.subjectметоди впливуuk
dc.subjectміжхудожні асоціативніuk
dc.subjectактивізаціяuk
dc.titleМузика як засіб становлення громадянської особистостіuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
волошина.pdf75,54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.