Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6058
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Безлюдна, Віта Валеріївна | - |
dc.date.accessioned | 2016-12-03T14:09:49Z | - |
dc.date.available | 2016-12-03T14:09:49Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6058 | - |
dc.description.abstract | У статті здійснено аналіз нормативних документів та наукової літератури кінця 90-х – початку ХХІ століття, на основі яких забезпечувався перехід до гнучкої, динамічної, ступеневої системи підготовки фахівців, зокрема майбутніх учителів іноземних мов; здійснювалося відкриття нових кафедр у межах факультетів вищих педагогічних навчальних закладів (ВПНЗ), які готують вчителів іноземних мов; удосконалювалася ступенева структура вищої освіти, враховуючи європейську практику організації акредитацій та контролю якості освіти; забезпечувалася інтеграція України у світовий освітній простір. Доведено, що до кінця 90-х рр. ХХ ст. у вітчизняній іншомовній освіті склалися основні передумови формування сучасної концепції професійної підготовки майбутніх учителів іноземних мов. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК [342.733 (477): 811(07)] "198/ 201"; | - |
dc.subject | іншомовна освіта | uk |
dc.subject | процес інтеграції підготовка майбутніх учителів | uk |
dc.subject | вищі педагогічні навчальні заклади | uk |
dc.subject | європейський освітній простір | - |
dc.title | ЗАКОНОДАВЧИЙ АСПЕКТ РОЗВИТКУ ІНШОМОВНОЇ ОСВІТИ У ВПНЗ УКРАЇНИ (КІНЕЦЬ 90-х РР. ХХ – ПОЧАТОК ХХІ СТОЛІТТЯ) | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Zakonodavchii_aspekt_rozvitku_osvity.pdf | 183,67 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.