Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6058
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБезлюдна, Віта Валеріївна-
dc.date.accessioned2016-12-03T14:09:49Z-
dc.date.available2016-12-03T14:09:49Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6058-
dc.description.abstractУ статті здійснено аналіз нормативних документів та наукової літератури кінця 90-х – початку ХХІ століття, на основі яких забезпечувався перехід до гнучкої, динамічної, ступеневої системи підготовки фахівців, зокрема майбутніх учителів іноземних мов; здійснювалося відкриття нових кафедр у межах факультетів вищих педагогічних навчальних закладів (ВПНЗ), які готують вчителів іноземних мов; удосконалювалася ступенева структура вищої освіти, враховуючи європейську практику організації акредитацій та контролю якості освіти; забезпечувалася інтеграція України у світовий освітній простір. Доведено, що до кінця 90-х рр. ХХ ст. у вітчизняній іншомовній освіті склалися основні передумови формування сучасної концепції професійної підготовки майбутніх учителів іноземних мов.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesУДК [342.733 (477): 811(07)] "198/ 201";-
dc.subjectіншомовна освітаuk
dc.subjectпроцес інтеграції підготовка майбутніх учителівuk
dc.subjectвищі педагогічні навчальні закладиuk
dc.subjectєвропейський освітній простір-
dc.titleЗАКОНОДАВЧИЙ АСПЕКТ РОЗВИТКУ ІНШОМОВНОЇ ОСВІТИ У ВПНЗ УКРАЇНИ (КІНЕЦЬ 90-х РР. ХХ – ПОЧАТОК ХХІ СТОЛІТТЯ)uk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Zakonodavchii_aspekt_rozvitku_osvity.pdf183,67 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.