Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6064
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБезлюдна, Віта Валеріївна-
dc.date.accessioned2016-12-03T14:25:04Z-
dc.date.available2016-12-03T14:25:04Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6064-
dc.description.abstractУ статті висвітлюється питання професійного становлення майбутніх учителів іноземних мов у контексті розвитку ступеневої освіти. З‘ясовано, що починаючи з 90-х рр. ХХ ст. ступенева підготовка майбутніх учителів іноземних мов реалізовується через профорієнтаційно-пропедевтичну підготовку, підготовку фахівців зі спеціальності «Педагогіка і методика середньої освіти: іноземна мова» за кваліфікаційними рівнями: 6010100 – бакалавр; 7010103 – спеціаліст; 8010103 – магістр та післядипломну професійну освіту і здійснюється відповідно до державних стандартів педагогічної освіти за такими формами навчання: денна (стаціонарна); заочна (дистанційна)/вечірня; екстернат.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesУДК [371.134:811(07)] "198 ";-
dc.subjectСтупенева освітаuk
dc.subjectспеціаліст, магістр, професійна підготовка.uk
dc.subjectвчитель іноземної мови-
dc.subjectбакалавр-
dc.titleПРОФЕСІЙНЕ СТАНОВЛЕННЯ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНИХ МОВ В СИСТЕМІ СТУПЕНЕВОЇ ОСВІТИ У 90-х РР. ХХ СТОЛІТТЯuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Prof_stanovlenya_maibuthih_uchiteliv.pdf165,41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.