Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6078
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКомар, Ольга Сергіївна-
dc.date.accessioned2016-12-03T22:48:31Z-
dc.date.available2016-12-03T22:48:31Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6078-
dc.description.abstractСтаття присвячена визначенню ролі ситуативних завдань у формуванні мовленнєвої культури студентів на заняттях з іноземної мови. Особлива увага акцентується на доцільності моделювання типових комунікативних ситуацій як одного з найефективніших прийомів навчання іноземної мови. Визначено складові компоненти мовленнєвої ситуації та наведено приклади застосування даної методики для роботи з текстом та граматичним матеріалом.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectІншомовна мовленнєва діяльністьuk
dc.subjectситуативні завданняuk
dc.subjectкомунікаціяuk
dc.subjectмоделювання мовленнєвих ситуаційuk
dc.titleРоль ситуативних завдань у формуванні мовленнєвої культури студентів на заняттях з іноземної мовиuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Rol sytuatyvnyh zavdan u formuvanni movlennyevoi kultury.pdf246,52 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.