Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6078
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Комар, Ольга Сергіївна | - |
dc.date.accessioned | 2016-12-03T22:48:31Z | - |
dc.date.available | 2016-12-03T22:48:31Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6078 | - |
dc.description.abstract | Стаття присвячена визначенню ролі ситуативних завдань у формуванні мовленнєвої культури студентів на заняттях з іноземної мови. Особлива увага акцентується на доцільності моделювання типових комунікативних ситуацій як одного з найефективніших прийомів навчання іноземної мови. Визначено складові компоненти мовленнєвої ситуації та наведено приклади застосування даної методики для роботи з текстом та граматичним матеріалом. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | Іншомовна мовленнєва діяльність | uk |
dc.subject | ситуативні завдання | uk |
dc.subject | комунікація | uk |
dc.subject | моделювання мовленнєвих ситуацій | uk |
dc.title | Роль ситуативних завдань у формуванні мовленнєвої культури студентів на заняттях з іноземної мови | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Rol sytuatyvnyh zavdan u formuvanni movlennyevoi kultury.pdf | 246,52 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.