Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6087
Назва: ЗАПРОВАДЖЕННЯ НОВОГО СТИЛЮ В УПРАВЛІННІ ВИЩИМИ НАВЧАЛЬНИМИ ЗАКЛАДАМИ
Автори: Ткачук, Лариса Василівна
Ключові слова: система управління
Вищі навчальні заклади
Управлінські задачі
система колективних цінностей
Колективна мотивація
індивідуальна мотивація
стратегічне планування
новий стиль в управлінні
коучинг
тактичні завдання
Дата публікації: жов-2016
Видавництво: Умань : ВПЦ «Візаві»
Бібліографічний опис: Ткачук Л. В. Запровадження нового стилю в управлінні вищими навчальними закладами / Л. В. Ткачук // «Актуальні проблеми підготовки сучасного педагога: теорія, історія, практика» : матеріали Всеукраїнської наукової інтернет-конференції, (м. Умань, 20 жовтня 2016 р.) / ред. кол.: Коберник О. М. , Кравченко О. О. , Бойченко В. В. – Умань : ВПЦ «Візаві», 2016. – С. 89–91.
Серія/номер: УДК 378.11;
Короткий огляд (реферат): Розглядається система управління вищим навчальним закладом з позицій стабільного його функціонування, зміцнення позицій, формування конкурентного статусу і підтримки в умовах суспільної трансформації тощо та комплексу управлінських задач діяльності навчального закладу (концептуальних, стратегічних, тактичних і оперативних). Розтлумачується поняття «нового стилю в управлінні» (coaching – коучинг) як розкриття потенціалу особистості з метою максимізації продуктивності та ефективності власної діяльності. Наголошується, що методологічною основою концепцій управління стає не тільки комплекс засобів, методів і моделей прийняття рішень, але й сучасні методи мотивації праці викладачів і співробітників, навчальної діяльності студентів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6087
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ZAPROVADZHENNYA_NOVOGO_ STY`LYU_ V_ UPRAVLINNI_ VY`SHHY`MY`_ NAVCYAL`NY`MY`_ ZAKLADAMY`.pdf220,18 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.