Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6097
Назва: До проблеми аналізу підручника з іноземної мови
Автори: Капелюшна, Тетяна Вікторівна
Ключові слова: підручник
англійська мова
критичний аналіз
інтерактивні види діяльності
критерії
Дата публікації: 2016
Видавництво: Житомирський державний університет імені Івана Франка
Бібліографічний опис: Капелюшна Т.В. До проблеми аналізу підручника з іноземної мови. / Тетяна Капелюшна // «Професійна комунікація: мова і культура»: матеріали Всеукраїнського науково-практичного вебінару – Житомир, 2016 – Режим доступу: http://www.nniif.org.ua
Короткий огляд (реферат): Вивчення сучасних вимог до шкільних підручників з англійської мови, їх обговорення, розширення, узагальнення є необхідною умовою для критичного аналізу, переосмислення та вдосконалення існуючих зразків, а також створення підручників нового покоління з їхнім урахуванням.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6097
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Do problemy_analizu_pidruchnyka_z_inizemnoi_movy.PDF403,64 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.