Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6097
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКапелюшна, Тетяна Вікторівна-
dc.date.accessioned2016-12-04T11:14:42Z-
dc.date.available2016-12-04T11:14:42Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationКапелюшна Т.В. До проблеми аналізу підручника з іноземної мови. / Тетяна Капелюшна // «Професійна комунікація: мова і культура»: матеріали Всеукраїнського науково-практичного вебінару – Житомир, 2016 – Режим доступу: http://www.nniif.org.uauk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6097-
dc.description.abstractВивчення сучасних вимог до шкільних підручників з англійської мови, їх обговорення, розширення, узагальнення є необхідною умовою для критичного аналізу, переосмислення та вдосконалення існуючих зразків, а також створення підручників нового покоління з їхнім урахуванням.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherЖитомирський державний університет імені Івана Франкаuk
dc.subjectпідручникuk
dc.subjectанглійська моваuk
dc.subjectкритичний аналізuk
dc.subjectінтерактивні види діяльностіuk
dc.subjectкритеріїuk
dc.titleДо проблеми аналізу підручника з іноземної мовиuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Do problemy_analizu_pidruchnyka_z_inizemnoi_movy.PDF403,64 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.