Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6142
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДука, Тетяна Миколаївна-
dc.date.accessioned2016-12-04T17:15:22Z-
dc.date.available2016-12-04T17:15:22Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationУДК 373 ББК 74.1uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6142-
dc.description.abstractУ статті досліджено проблему читання дитячої літератури як важливого засобу виховного впливу на особистість дитини-дошкільника. Здійснено спробу висвітлення значення казки у розвитку психоемоційної сфери дошкільників. Проаналізовано сутність народних та літературних казок. Розкрито роль казки у формуванні позитивного світосприйняття у дітей дошкільного віку.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївuk
dc.relation.ispartofseriesУДК 373;-
dc.subjectдіти дошкільного віку, дитяча художня література, народна казка, літературна казкаuk
dc.titleВПЛИВ КАЗКИ НА ФОРМУВАННЯ ПСИХОЕМОЦІЙНОГО ЗДОРОВ’Я ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
VPLY`V_KAZKY_NA_FORMUVANNYa_PSY`XOEMOCIJNOGO_ZDOROV'Ya_DITEJ_DOShKIL`NOGO_VIKU.pdf252,08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.