Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6148
Назва: Стратегії навчання студентів з етнічних меншин у британських університетах в умовах світової глобалізації
Автори: Шульга, Наталія Володимирівна
Ключові слова: полікультурна освіта
Дата публікації: 2016
Видавництво: Переяслав-Хмельницький
Бібліографічний опис: Шульга Наталія. Стратегії навчання студентів з етнічних меншин у британських університетах в умовах світової глобалізації ⁄⁄ Матеріали ХІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації» (30-31 березня 2016 р).- [Режим доступу] - http://confscience.webnode.ru
Короткий огляд (реферат): За сучасних умов глобалізації відбуваються зміни в різних сферах людської життєдіяльності, зокрема й в освіті. Полікультурна освіта є однією із вимог сучасного суспільства та є необхідною для набуття людиною когнітивних знань, досвіду, умінь і навичок, що дозволяють жити й працювати в сучасному суспільстві, динамічно пристосовуватися до будь-яких суспільних змін та спілкуватися з іншими особистостями у процесі комунікативно-культурної взаємодії.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6148
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.