Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6159
Назва: МАТЕМАТИЧНІ ЗАДАЧІ ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ ЛОГІЧНИХ УМІНЬ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ
Автори: Ящук, Олена Миколаївна
Ключові слова: математичні
задачі
розвиток
логічні
уміння
молодші школярі
поняття
судження
умовиводи
дослідження
Дата публікації: 4-гру-2016
Серія/номер: УДК;51(07)
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлюється психолого-педагогічний аспект проблеми розвитку логічного мислення учнів початкових класів, вивчається вплив математики на формування логічних умінь школярів. Молодший шкільний вік розглядається як активний пропедевтичний період розвитку логічного мислення, в ході якого закладаються основи освоєння логічних операцій: аналізу, синтезу, узагальнення, обмеження, абстрагування, оперування з поняттями, судженнями, побудови умовиводів, що становлять основу успішної навчальної діяльності як в початковій школі, так і в подальшому. Проведено дослідження розвитку логічних умінь при розв’язуванні завдань з математики на позаурочних заняттях у школі.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6159
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
MATEMATIChNI ZADAChI YaK ZASIB ROZVITKU LOGIChNIH UMINЬ MOLODShIH ShKOLYaRIV.pdf186,73 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.