Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6159
Назва: | МАТЕМАТИЧНІ ЗАДАЧІ ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ ЛОГІЧНИХ УМІНЬ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ |
Автори: | Ящук, Олена Миколаївна |
Ключові слова: | математичні задачі розвиток логічні уміння молодші школярі поняття судження умовиводи дослідження |
Дата публікації: | 4-гру-2016 |
Серія/номер: | УДК;51(07) |
Короткий огляд (реферат): | У статті висвітлюється психолого-педагогічний аспект проблеми розвитку логічного мислення учнів початкових класів, вивчається вплив математики на формування логічних умінь школярів. Молодший шкільний вік розглядається як активний пропедевтичний період розвитку логічного мислення, в ході якого закладаються основи освоєння логічних операцій: аналізу, синтезу, узагальнення, обмеження, абстрагування, оперування з поняттями, судженнями, побудови умовиводів, що становлять основу успішної навчальної діяльності як в початковій школі, так і в подальшому. Проведено дослідження розвитку логічних умінь при розв’язуванні завдань з математики на позаурочних заняттях у школі. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6159 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет початкової освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
MATEMATIChNI ZADAChI YaK ZASIB ROZVITKU LOGIChNIH UMINЬ MOLODShIH ShKOLYaRIV.pdf | 186,73 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.