Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6208
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРевук, Юрій Олексійович-
dc.date.accessioned2016-12-05T11:34:25Z-
dc.date.available2016-12-05T11:34:25Z-
dc.date.issued2016-12-05-
dc.identifier.citationРевук Ю. О. Соціальна суть виховання у педагогічній спадщині А. С. Макаренка // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи: збірник наукових праць Уманського державного університету імені Павла Тичини / [ред. кол.: Безлюдний О. І (гол. ред.) та інші]. – Умань: ФОП Жовтий О. О., 2016. – Випуск 54. 214 с., С. 105 – 112.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6208-
dc.description.abstractВ статті розглядаються деякі аспекти педагогічної спадщини А. С. Макаренка. Автор розглядає виховання як цілісну, інтеграційну систему. Диференційовано поняття «навчання» та «виховання» і водночас зазначено їх взаємозв’язок. Утверджується думка про пріоритетність для педагогічної діяльності організації ефективної виховної системи навчального закладу. Зроблено спробу з’ясувати мету, цілі, засоби виховного процесу. Автор підкреслює соціальну сутність виховного процесу. У статті наголошується на необхідності об’єктивного підходу до вивчення педагогічної спадщини А. С. Макаренка.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesУДК [371.134:811(07)] "198";-
dc.subjectвихованняuk
dc.subjectпедагогічна спадщинаuk
dc.subjectосвітаuk
dc.subjectцінності вихованняuk
dc.subjectвиховний ідеалuk
dc.subjectструктура виховного процесуuk
dc.subjectзасобиuk
dc.subjectцільuk
dc.subjectметаuk
dc.titleСОЦІАЛЬНА СУТЬ ВИХОВАННЯ У ПЕДАГОГІЧНІЙ СПАДЩИНІ А. С. МАКАРЕНКАuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет філології та журналістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Spadshchyna A.S.Makarenka.pdf289,02 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.