Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6212
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКушнір, Валентина Миколаївна-
dc.date.accessioned2016-12-05T12:07:09Z-
dc.date.available2016-12-05T12:07:09Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.issn978-966-304-124-7-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6212-
dc.description.abstractМонографію присвячено профільному навчанню в історії розвитку вітчизняної школи (друга половина ХІХ–ХХ ст.). Здійснено ретроспективний аналіз теорії профільно-диференційованого навчання та узагальнено досвід запровадження різних моделей профільного навчання у вітчизняному шкільництві. Для розробників освітньої політики, вчителів, науковців, студентів вищих педагогічних навчальних закладів.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesУДК [37(477)(09)+6(07)] ББК 74.03(4УКР)+74.202.66 К 96;-
dc.subjectпрофільне навчанняuk
dc.subjectпрофілізація середньої освітиuk
dc.subjectдиференційоване навчанняuk
dc.subjectдиференціфція та індивідуалізаціяuk
dc.titleПрофільне навчання в історії розвитку вітчизняної школи (друга половина ХІХ–ХХ ст.)uk
dc.typeMonographuk
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Profilne_navchannia_v_istorii_rozvytku_vitchyznianoi_shkoly_(druha_polovyna_ХІХ–ХХ_st.).pdf5,52 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.