Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6283
Назва: Університетська освіта Канади: реалії та перспективи
Автори: Павлюк, Вікторія Ігорівна
Ключові слова: педагогічна освіта
інтернаціоналізація
фундаменталізація
реформування змісту
підготовка учителів
Дата публікації: 2016
Видавництво: Переяслав-Хмельницький
Бібліографічний опис: Павлюк В.І. Університетська освіта Канади: реалії та перспективи / В.І. Павлюк // Вітчизняна наука на зламі епох: проблеми та перспективи розвитку: матеріали ХХVІІ Всеукраїнської наукової інтернет-конференції. - Переяслав-Хмельницький, 2016. –C. 315-317
Короткий огляд (реферат): В статті розглядається педагогічна освіта Канади початку ХХІ ст. Визначено концептуальні засади розвитку багаторівневої системі педагогічної освіти в Канаді в контексті сучасних інноваційних освітніх процесів в ХХІ ст., та виділені основні принципи модернізації професійної педагогічної освіти в Канаді.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6283
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
UNIVERSY`TETS`KA OSVITA KANADY` REALIYi TA PERSPEKTY`VY`.pdf111,56 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.