Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6294
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОсадченко, Інна Іванівна-
dc.date.accessioned2016-12-07T08:12:36Z-
dc.date.available2016-12-07T08:12:36Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6294-
dc.description.abstract. У статті на основі аналізу наукових джерел, передусім творів В. Сухомлинського, схарактеризовано сутність понять «творчість», «учнівська творчість», «творча особистість», «творчі здібності учнів основної та старшої школи». Виокремлено мотиви, які спонукають учнів основної та старшої школи до творчості. Поняття «творчість» у контексті дослідження тлумачено як високопродуктивну діяльність, яка є природною потребою особистості, відповідно до якої особистість-творець вносить у результат праці дещо персональне, індивідуальне. Обґрунтовано, що результативність розвитку творчих здібностей учнів основної та старшої школи залежить від цілеспрямованої діяльності вчителя та виокремлено характерні ознаки наявності творчих здібностей в учнів: пізнавальний, творчий інтерес; емоційність; високий рівень розвитку уяви, пам’яті, уваги, мислення.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseries;УДК 371.134+378.147-
dc.subjectтворчість; творча особистість; творчі здібності; творчі здібності учнів основної та старшої школи; мотиви; учнівська творчість; пізнавальний, творчий інтерес; емоційність; розвиток уяви, пам’яті, уваги, мислення.uk
dc.titleСутність поняття «творчі здібності учнів основної та старшої школи»uk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Осадченко І.І. 16.09.16_.pdf461,38 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.