Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6296
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОсадченко, Інна Іванівна-
dc.date.accessioned2016-12-07T08:22:31Z-
dc.date.available2016-12-07T08:22:31Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6296-
dc.descriptionНауковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Серія : Педагогічні науки. – Луцьк, 2016. – № 1 (303). – Том ІІ. – С. 23–28.uk
dc.description.abstractУ статті подано коротку характеристику змісту дисципліни «Психодидактика початкової школи» в контексті підготовки майбутніх учителів. Психодидактика розглянута як міждисциплінарна наука, що вивчає умови підвищення ефективності (продуктивності) процесу навчання шляхом максимального врахування особливостей психічних явищ в діяльності учнів і педагогів. Зазначено, що зміст «Психодидактики початкової школи» передбачає вивчення таких розділів: реалізація психодидактичного підходу до створення освітнього середовища в початковій школі; психодидактичний відбір сучасних форм, методів та засобів навчання; особливості поведінки педагога в контексті реалізації психодидактичного підходу; реалізація психодидактичного підходу до управління освітнім середовищем початкової школи. Обґрунтовано, що складовими процесу реалізації психодидактичного підходу до створення освітнього середовища в початковій школі є: орієнтація на сучасне заняття як воркшоп; способи налагодження психологічного контакту в аудиторії; виявлення і нейтралізація дидактичних причин виникнення негативних психічних станів у суб’єктів навчання тощо. Доведено, що для реалізації психодидактичного підходу в навчанні необхідна, передусім, підготовка майбутніх учителів початкової школи шляхом вивчення зазначеної дисципліни.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseries;УДК 37.02+378+371.13-
dc.subjectпсиходидактика початкової школи; професійна підготовка; майбутні учителі початкової школи; освітнє середовище.uk
dc.titleХарактеристика змісту «Психодидактика початкової школи» в контексті підготовки майбутніх учителівuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Осадченко І.І. 16.03.16.pdf468,87 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.