Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6302
Назва: Педагогічна практика як засіб формування готовності майбутнього вчителя початкової школи до професійно-педагогічного спілкування
Автори: Грітченко, Тетяна Яківна
Ключові слова: педагогічна практика
майбутній вчитель початкової школи
професійно-педагогічне спілкування
Дата публікації: 15-бер-2016
Видавництво: ФОП «О. М. Козаков»
Бібліографічний опис: Грітченко Т. Я. Педагогічна практика як засіб формування готовності майбутнього вчителя початкової школи до професійно-педагогічного спілкування / Т. Я. Грітченко // Педагогічна практика як перша ланка практичного засвоєння педагогічної професії : матеріали міжвузівської (заочної) науково-практичної конференції (до 95-річчя Хмельницької гуманітарно-педагогічної академії) (Хмельницький, 15 березня 2016 року) / Укл. Н. В. Козакова, Н. А. Сівак, І. П. Ящук. – Хмельницький : ФОП «О. М. Козаков», 2016. – С. 30–33.
Короткий огляд (реферат): у доповіді визначено умови перетворення педагогічної практики в активний засіб формування готовності майбутнього вчителя початкової школи до професійно-педагогічного спілкування.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6302
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
PEDAGOGICHNA PRAKTYKA YAK ZASIB.pdf135,77 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.