Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6303
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГрітченко, Тетяна Яківна-
dc.date.accessioned2016-12-07T08:46:54Z-
dc.date.available2016-12-07T08:46:54Z-
dc.date.issued2016-05-20-
dc.identifier.citationГрітченко Т. Я. Теоретичні засади формування екологічного стилю мислення майбутнього вчителя початкової школи / Т. Я. Грітченко // Методика навчання природничих дисциплін у середній та вищій школі (XXІІI Каришинські читання) : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Полтава, 19-20 травня 2016 р.) / За заг. ред. проф. М. В. Гриньової. – Полтава, 2016. – С. 109–110.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6303-
dc.description.abstractУ доповіді розкривається сутність поняття «екологічний стиль мислення майбутнього вчителя початкової школи», його структура та педагогічні функції, які він виконує.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherПолтаваuk
dc.subjectекологічна освітаuk
dc.subjectекологічний стиль мисленняuk
dc.subjectвчитель початкової школиuk
dc.titleТеоретичні засади формування екологічного стилю мислення майбутнього вчителя початкової школиuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
TEORETYCHNI ZASADY FORMUVANNYA .pdf114,73 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.