Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6320
Назва: Психолого-педагогічні чинники формування професійної компетентності майбутнього вчителя початкової школи
Автори: Грітченко, Тетяна Яківна
Ключові слова: психолого-педагогічні чинники
суб’єктивні властивості особистості
професійна компетентність
майбутній вчитель початкової школи
психофізіологічні передумови діяльності
здібності
спрямованість особистості
професійно-педагогічні та предметні знання й уміння
Дата публікації: 27-жов-2016
Видавництво: ФОП Жовтий О. О
Бібліографічний опис: Грітченко Т. Я. Психолого-педагогічні чинники формування професійної компетентності майбутнього вчителя початкової школи/ Т. Я. Грітченко // «Сучасні технології розвитку професійної майстерності майбутнього вчителя»: матеріали Всеукраїнської науково-практичної, Умань 27 жовтня 2016.– С. 50– 54.
Короткий огляд (реферат): У доповіді проаналізовано суб’єктивні властивості особистості, що впливають на формування професійної компетентності майбутнього вчителя початкової школи, зокрема: психофізіологічні передумови діяльності; здібності; спрямованість особистості; професійно-педагогічні та предметні знання й уміння.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6320
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
psyhologo-pedagogichni_chynnyky.pdf150,95 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.