Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6320
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГрітченко, Тетяна Яківна-
dc.date.accessioned2016-12-07T11:40:46Z-
dc.date.available2016-12-07T11:40:46Z-
dc.date.issued2016-10-27-
dc.identifier.citationГрітченко Т. Я. Психолого-педагогічні чинники формування професійної компетентності майбутнього вчителя початкової школи/ Т. Я. Грітченко // «Сучасні технології розвитку професійної майстерності майбутнього вчителя»: матеріали Всеукраїнської науково-практичної, Умань 27 жовтня 2016.– С. 50– 54.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6320-
dc.description.abstractУ доповіді проаналізовано суб’єктивні властивості особистості, що впливають на формування професійної компетентності майбутнього вчителя початкової школи, зокрема: психофізіологічні передумови діяльності; здібності; спрямованість особистості; професійно-педагогічні та предметні знання й уміння.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherФОП Жовтий О. Оuk
dc.subjectпсихолого-педагогічні чинникиuk
dc.subjectсуб’єктивні властивості особистостіuk
dc.subjectпрофесійна компетентністьuk
dc.subjectмайбутній вчитель початкової школиuk
dc.subjectпсихофізіологічні передумови діяльностіuk
dc.subjectздібностіuk
dc.subjectспрямованість особистостіuk
dc.subjectпрофесійно-педагогічні та предметні знання й умінняuk
dc.titleПсихолого-педагогічні чинники формування професійної компетентності майбутнього вчителя початкової школиuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
psyhologo-pedagogichni_chynnyky.pdf150,95 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.