Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6320
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Грітченко, Тетяна Яківна | - |
dc.date.accessioned | 2016-12-07T11:40:46Z | - |
dc.date.available | 2016-12-07T11:40:46Z | - |
dc.date.issued | 2016-10-27 | - |
dc.identifier.citation | Грітченко Т. Я. Психолого-педагогічні чинники формування професійної компетентності майбутнього вчителя початкової школи/ Т. Я. Грітченко // «Сучасні технології розвитку професійної майстерності майбутнього вчителя»: матеріали Всеукраїнської науково-практичної, Умань 27 жовтня 2016.– С. 50– 54. | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6320 | - |
dc.description.abstract | У доповіді проаналізовано суб’єктивні властивості особистості, що впливають на формування професійної компетентності майбутнього вчителя початкової школи, зокрема: психофізіологічні передумови діяльності; здібності; спрямованість особистості; професійно-педагогічні та предметні знання й уміння. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | ФОП Жовтий О. О | uk |
dc.subject | психолого-педагогічні чинники | uk |
dc.subject | суб’єктивні властивості особистості | uk |
dc.subject | професійна компетентність | uk |
dc.subject | майбутній вчитель початкової школи | uk |
dc.subject | психофізіологічні передумови діяльності | uk |
dc.subject | здібності | uk |
dc.subject | спрямованість особистості | uk |
dc.subject | професійно-педагогічні та предметні знання й уміння | uk |
dc.title | Психолого-педагогічні чинники формування професійної компетентності майбутнього вчителя початкової школи | uk |
dc.type | ConfThesis | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет початкової освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
psyhologo-pedagogichni_chynnyky.pdf | 150,95 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.