Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6322
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Галушко, Сергій Миколайович | - |
dc.date.accessioned | 2016-12-07T13:04:52Z | - |
dc.date.available | 2016-12-07T13:04:52Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.citation | С.М. Галушко | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6322 | - |
dc.description.abstract | У статті пропонуються декілька моделей взаємодії учня і педагога під час організації дослідницької діяльності учнів на уроках хімії. Використання запропонованих моделей спонукає активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів, сприяє формуванню в них стійких пізнавальних інтересів, що поступово переходять у пізнавальну потребу, творчих вмінь робити винаходи, досліджувати, оцінювати, розкривати сутність хімічних явищ, процесів, законів та методів пізнання. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Видавець: Сочинський М.М. | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК 57.574; | - |
dc.subject | модель | uk |
dc.subject | дослідницька діяльність | uk |
dc.title | Моделі дослідницької діяльності в системі «педагог – учень» | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Природничо-географічний факультет |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Стаття конфер 2016.pdf | 218,63 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.