Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6322
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГалушко, Сергій Миколайович-
dc.date.accessioned2016-12-07T13:04:52Z-
dc.date.available2016-12-07T13:04:52Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationС.М. Галушкоuk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6322-
dc.description.abstractУ статті пропонуються декілька моделей взаємодії учня і педагога під час організації дослідницької діяльності учнів на уроках хімії. Використання запропонованих моделей спонукає активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів, сприяє формуванню в них стійких пізнавальних інтересів, що поступово переходять у пізнавальну потребу, творчих вмінь робити винаходи, досліджувати, оцінювати, розкривати сутність хімічних явищ, процесів, законів та методів пізнання.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавець: Сочинський М.М.uk
dc.relation.ispartofseriesУДК 57.574;-
dc.subjectмодельuk
dc.subjectдослідницька діяльністьuk
dc.titleМоделі дослідницької діяльності в системі «педагог – учень»uk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Природничо-географічний факультет

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття конфер 2016.pdf218,63 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.