Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6339
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГервас, Ольга Геннадіївна-
dc.date.accessioned2016-12-07T20:33:47Z-
dc.date.available2016-12-07T20:33:47Z-
dc.date.issued2016-12-07-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6339-
dc.description.abstractЗроблений аналіз наукових праць з метою виявлення основних теоретичних та методичних аспектів впровадження основ ергономіки у навчальну діяльність учнів сучасних професійно-технічних навчальних закладів. Окреслено комплекс проблем оптимізації системи педагогічної ергономіки професійно-технічних навчальних закладів. Також, у статті визначена специфіка ергономічного підходу до вивчення й оптимізації діяльності кваліфікованого працівника. Зроблено висновок про те, що на основі проекту діяльності кваліфікованого працівника, формуються вимоги професійного відбору і навчання учнів, а також до технічних засобів підготовки учнів професійно-технічних навчальних закладів.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesУДК 371.134:004;-
dc.subjectпрофесійна освіта, ергономіка, педагогічна ергономіка, оптимізація діяльності кваліфікованого працівника, професійно-технічний навчальний заклад, проект діяльностіuk
dc.titleТеоретичні та методологічні аспекти впровадження ергономіки у навчальну діяльність учнів професійно-технічних навчальних закладівuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет інженерно-педагогічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття наш збірник 01.09.2016.doc68 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.