Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/634
Назва: | Психолого-педагогічні особливості управління навчально-пізнавальної діяльності першокурсників |
Автори: | Махомета, Тетяна Миколаївна |
Ключові слова: | навчальна діяльність, пізнавальна діяльність, мотиви , адаптація студентів |
Дата публікації: | 2010 |
Видавництво: | Матеріали міжнародної науково-методичної конференції «Проблеми математичної освіти» ( ПМО – 2010 ), м. Черкаси |
Короткий огляд (реферат): | В матеріалах доповіді вказано основні фактори, які найбільше впливають на процес формування навчально-пізнавальної діяльності студентів. Основну увагу ефективності процесу навчання приділено мотивам та адаптацї першокурсників у вищому навчальному закладі. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/634 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет фізики, математики та інформатики |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Махомета Т.М. ПСИХОЛОГО – ПЕДАГОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ УПРАВЛІННЯ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПЕРШОКУРСНИКІВ.pdf | 201,2 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.