Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/634
Назва: Психолого-педагогічні особливості управління навчально-пізнавальної діяльності першокурсників
Автори: Махомета, Тетяна Миколаївна
Ключові слова: навчальна діяльність, пізнавальна діяльність, мотиви , адаптація студентів
Дата публікації: 2010
Видавництво: Матеріали міжнародної науково-методичної конференції «Проблеми математичної освіти» ( ПМО – 2010 ), м. Черкаси
Короткий огляд (реферат): В матеріалах доповіді вказано основні фактори, які найбільше впливають на процес формування навчально-пізнавальної діяльності студентів. Основну увагу ефективності процесу навчання приділено мотивам та адаптацї першокурсників у вищому навчальному закладі.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/634
Розташовується у зібраннях:Факультет фізики, математики та інформатики



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.