Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6366
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБойко, Яків Анатолійович-
dc.date.accessioned2016-12-08T19:32:54Z-
dc.date.available2016-12-08T19:32:54Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citation1. Бойко Яків. Використання методу проектів під час вивчення екології в американській школі / Яків Бойко // Матеріали міжнародного науково-практичного семінару «Проектна діяльність як інструмент дослідження, навчання та інновацій», ПП Лисенко М.М.., 17-18 березня 2016 року. – Ніжин : ПП Лисенко М.М., 2016. – с.18-19.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6366-
dc.description.abstractВагоме місце у системі засобів залучення старшокласників до практичної екологічної діяльності займає їх участь у розробленні екологічних проектів. Варто зазначити, що використання методу проектів у навчально-виховному процесі американської школи не є революційною ідеєю. За тривалий час його використання ця практика розвинулася в чітко окреслену навчальну стратегію.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesУДК;371.314.6:504(07)-
dc.subjectметод проектівuk
dc.subjectекологічна культураuk
dc.subjectамериканська школаuk
dc.subjectекологічна освітаuk
dc.titleВикористання методу проектів під час вивчення екології в американській школіuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
project.pdf1,09 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.