Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6373
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Холод, Ірина Василівна | - |
dc.date.accessioned | 2016-12-09T06:55:49Z | - |
dc.date.available | 2016-12-09T06:55:49Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6373 | - |
dc.description.abstract | Кейс-метод (від англійського case – випадок, ситуація) – це метод активного проблемно-ситуаційного аналізу, заснований на навчанні шляхом вирішення конкретних завдань – ситуацій. Цей метод вперше був використаний у навчальному процесі у Гарвардському університеті у 1870 році. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | кейс-метод | uk |
dc.subject | проблемний аналіз | uk |
dc.title | Використання кейс-методу на заняттях з англійської мови у ВНЗ | uk |
dc.type | ConfThesis | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Vykorystannya kejs-metodu na zanyattyakh z anglijskoyi movy u VNZ.pdf | 294,66 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.