Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6373
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorХолод, Ірина Василівна-
dc.date.accessioned2016-12-09T06:55:49Z-
dc.date.available2016-12-09T06:55:49Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6373-
dc.description.abstractКейс-метод (від англійського case – випадок, ситуація) – це метод активного проблемно-ситуаційного аналізу, заснований на навчанні шляхом вирішення конкретних завдань – ситуацій. Цей метод вперше був використаний у навчальному процесі у Гарвардському університеті у 1870 році.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectкейс-методuk
dc.subjectпроблемний аналізuk
dc.titleВикористання кейс-методу на заняттях з англійської мови у ВНЗuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Vykorystannya kejs-metodu na zanyattyakh z anglijskoyi movy u VNZ.pdf294,66 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.