Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6385
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКучеренко, Ірина Анатоліївна-
dc.date.accessioned2016-12-11T10:34:20Z-
dc.date.available2016-12-11T10:34:20Z-
dc.date.issued2016-01-
dc.identifier.citationКучеренко І. Стандартизація змісту освіти в аспекті розвитку мовної особистості (філософсько-методологічний аспект) / І.Кучеренко // Українська мова і література в школі. ‒ 2016. ‒ №1.  С. 3439.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6385-
dc.description.abstractУ статті розглянуто питання філософського підґрунтя сучасної мовної шкільної системи освіти. Обґрунтовано особливості стандартизації змісту навчання української мови як ключової філософсько-методологічної тенденції, що уніфікує, конкретизує й оптимізує змістове наповнення мовної освіти. На основі узагальненого аналізу різних точок зору сучасних учених схарактеризовано концепт «мовна особистість». Уточнено сутність стрижневих компетентностей ‒ вміння вчитися і комунікативної компетентності в площині розвитку мовної особистості учняuk
dc.language.isoukuk
dc.publisherжурнал "Українська мова і література в школі"uk
dc.subjectмовна освітаuk
dc.subjectкомунікативна компетентність-
dc.subjectвміння вчитися-
dc.subjectкомпетентність-
dc.subjectмовна свідомість-
dc.subjectмовна особистість-
dc.subjectстандартизація мовної освіти-
dc.subjectфілософсько-методологічні тенденції-
dc.titleСтандартизація змісту освіти в аспекті розвитку мовної особистості (філософсько-методологічний аспект)uk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет філології та журналістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kucherenko I Standartuzacia zmistu osvitu.pdf417,87 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.