Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6411
Назва: ПРОФІЛЬНЕ НАВЧАННЯ В ІСТОРІЇ РОЗВИТКУ ВІТЧИЗНЯНОЇ ШКОЛИ (ДРУГА ПОЛОВИНА ХІХ–ХХ СТОЛІТТЯ) Автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня доктора педагогічних наук
Автори: Кушнір, Валентина Миколаївна
Ключові слова: профільне навчання
профіль
фуркація
навчання за концентричним методом
диференційоване навчання
профільна диференціація
Дата публікації: 2016
Видавництво: «Видавництво “Науковий світ”»®
Бібліографічний опис: КУШНР В.М. ПРОФІЛЬНЕ НАВЧАННЯ В ІСТОРІЇ РОЗВИТКУ ВІТЧИЗНЯНОЇ ШКОЛИ (ДРУГА ПОЛОВИНА ХІХ–ХХ СТОЛІТТЯ) 13.00.01 – загальна педагогіка та історія педагогіки Автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня доктора педагогічних наук
Серія/номер: УДК [37(477)(09)+6(07)](043.3) УДК [37(477)(09)+6(07)](043.3);
Короткий огляд (реферат): У дослідженні обґрунтовано теорію і практику профільного навчання у вітчизняній школі впродовж другої половини ХІХ–ХХ століття та науково-теоретично узагальнено тенденції профілізації вітчизняної середньої освіти. Запропоновано й науково аргументовано періодизацію профільного навчання в історії розвитку вітчизняної школи впродовж 1849–1998 рр. Виявлено і доведено причини та цілі впровадження профільного навчання у вітчизняне шкільництво в різні історичні періоди. Виокремлено та схарактеризовано моделі профілізації загальної середньої освіти в українській школі. Узагальнено та окреслено основні науково-теоретичні здобутки вчених-педагогів з проблем профілізації шкільництва вітчизняної педагогічної науки. Систематизовано знання про результати та труднощі запровадження профільного навчання у практиці загальноосвітньої школи.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6411
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
avtoreferat_Kushnir.docx211,01 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.