Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6428
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДубова, Наталія Вячеславівна-
dc.date.accessioned2016-12-16T06:12:21Z-
dc.date.available2016-12-16T06:12:21Z-
dc.date.issued2016-04-
dc.identifier.citationІнформаційно-комунікаційні технології навчання : збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції, 16–17 березня 2016 р. : (доповіді) / [ред. кол.: Ткачук Г. В. (гол. ред. ) та ін.]. – Умань : ФОП Жовтий О. О., 2016. – С.12-16uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6428-
dc.description.abstractЕфективність використання навчально-контролюючих комп’ютерних програм у навчальному процесі має наступні позитивні моменти: підвищення інтересу до навчання; індивідуалізація навчання; об’єктивність контролю, можливість реалізації суб’єктивного стилю спілкуванняuk
dc.language.isoukuk
dc.publisherУмань : ФОП Жовтий О. О.uk
dc.relation.ispartofseriesУДК 004(063);-
dc.subjectкомп’ютерні технологіїuk
dc.subjectiнформатизацiя освiти-
dc.subjectнавчальні програми-
dc.subjectвязання гачком-
dc.titleОсобливості застосування комп’ютерних навчально-контролюючих програм при вивченні учнями 7-х класів блоку «Технологія виготовлення виробів в’язаних гачком»uk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет інженерно-педагогічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
osoblivost_zastosuvannya.pdf291,29 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.