Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6434
Назва: Соціально-гуманітарні дисципліни як чинник формування ціннісних орієнтацій майбутніх учителів іноземної мови
Автори: Мамчур, Євген Анатолійович
Ключові слова: Цінність
ціннісні орієнтації
майбутні учителі іноземної філології
соціально-гуманітарні дисципліни
Дата публікації: 2015
Бібліографічний опис: Мамчур Є.А. Соціально-гуманітарні дисципліни як чинник формування ціннісних орієнтацій майбутніх учителів іноземної мови / Є.А. Мамчур //Формування мовної особистості в контексті багатоступеневої національної освіти: матеріали Всеукраїнського науково-методичного семінару (Умань, 26 березня 2015 року) / гол. ред. Мамчур Л.І. – Умань : ФОП Жовтий О.О., 2015. – С. 108-111.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто актуальне питання вищої освіти ‒ формування особистісно орієнтованих цінностей студента, з’ясовано різні наукові підходи до розкриття сутності поняття «ціннісні орієнтації», окреслено особливості процесу вибору і створення особистісної системи цінностей. Схарактеризовано роль і значущість соціально-гуманітарних дисциплін, виокремлено навчальні дисципліни ‒ історія України, філософія, соціологія, політологія, економічна теорія та ін. ‒ як стрижневі соціально-гуманітарні дисципліни у процесі професійної підготовки майбутніх учителів іноземної мови.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6434
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Mamchur Y.Socialno-humanitarni_dyscypliny_yak_chynnyk_formuvannya.pdf347,73 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.