Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6439
Назва: Соціально-гуманітарні дисципліни як чинник формування ціннісних орієнтацій майбутніх учителів іноземної мови
Автори: Мамчур, Євген Анатолійович
Ключові слова: цінність, ціннісні орієнтації, майбутні учителі іноземної філології, соціально-гуманітарні дисципліни.
Дата публікації: 2015
Бібліографічний опис: Мамчур Є.А. Соціально-гуманітарні дисципліни як чинник формування ціннісних орієнтацій майбутніх учителів іноземної мови Є.А. Мамчур // Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / [гол. ред.: М.Т.Мартинюк]. – Умань : ФОП Жовтий О. О., 2015. – В. 2, Ч. 2 – 510 с. (стор. 267-273).
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто актуальне питання вищої освіти ‒ формування особистісно орієнтованих цінностей студента, з’ясовано різні наукові підходи до розкриття сутності поняття «ціннісні орієнтації», окреслено особливості процесу вибору і створення особистісної системи цінностей. Схарактеризовано роль і значущість соціально-гуманітарних дисциплін, виокремлено навчальні дисципліни ‒ історія України, філософія, соціологія, політологія, економічна теорія та ін. ‒ як стрижневі соціально-гуманітарні дисципліни у процесі професійної підготовки майбутніх учителів іноземної мови.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6439
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Mamchur Y._Soc.-hum._dyscypliny_yak_chynnyk.pdf346,95 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.