Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6439
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Мамчур, Євген Анатолійович | - |
dc.date.accessioned | 2016-12-19T00:05:53Z | - |
dc.date.available | 2016-12-19T00:05:53Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.citation | Мамчур Є.А. Соціально-гуманітарні дисципліни як чинник формування ціннісних орієнтацій майбутніх учителів іноземної мови Є.А. Мамчур // Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / [гол. ред.: М.Т.Мартинюк]. – Умань : ФОП Жовтий О. О., 2015. – В. 2, Ч. 2 – 510 с. (стор. 267-273). | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6439 | - |
dc.description.abstract | У статті розглянуто актуальне питання вищої освіти ‒ формування особистісно орієнтованих цінностей студента, з’ясовано різні наукові підходи до розкриття сутності поняття «ціннісні орієнтації», окреслено особливості процесу вибору і створення особистісної системи цінностей. Схарактеризовано роль і значущість соціально-гуманітарних дисциплін, виокремлено навчальні дисципліни ‒ історія України, філософія, соціологія, політологія, економічна теорія та ін. ‒ як стрижневі соціально-гуманітарні дисципліни у процесі професійної підготовки майбутніх учителів іноземної мови. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | цінність, ціннісні орієнтації, майбутні учителі іноземної філології, соціально-гуманітарні дисципліни. | uk |
dc.title | Соціально-гуманітарні дисципліни як чинник формування ціннісних орієнтацій майбутніх учителів іноземної мови | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Mamchur Y._Soc.-hum._dyscypliny_yak_chynnyk.pdf | 346,95 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.