Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6444
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДячук, Павло Вікторович-
dc.date.accessioned2016-12-20T14:11:24Z-
dc.date.available2016-12-20T14:11:24Z-
dc.date.issued2016-12-20-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6444-
dc.description.abstractУ монографії подано теоретичне обґрунтування формування самооцінки молодших школярів у навчальній діяльності. Практичне значення результатів дослідження полягає у виявленні дидактичних умов, які оптимізують процес формування самооцінки учнів молодшого шкільного віку у навчальній діяльності.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesУДК 373.3, ББК 74.202.21;-
dc.subjectдидактичні умови, оптимізація самооцінювання, формування самооцінки, учні молодших класів, навчальна діяльністьuk
dc.titleФормування самооцінки молодших школярів у навчальній діяльностіuk
dc.typeMonographuk
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
монографія.PDF1,57 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.