Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6444
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Дячук, Павло Вікторович | - |
dc.date.accessioned | 2016-12-20T14:11:24Z | - |
dc.date.available | 2016-12-20T14:11:24Z | - |
dc.date.issued | 2016-12-20 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6444 | - |
dc.description.abstract | У монографії подано теоретичне обґрунтування формування самооцінки молодших школярів у навчальній діяльності. Практичне значення результатів дослідження полягає у виявленні дидактичних умов, які оптимізують процес формування самооцінки учнів молодшого шкільного віку у навчальній діяльності. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК 373.3, ББК 74.202.21; | - |
dc.subject | дидактичні умови, оптимізація самооцінювання, формування самооцінки, учні молодших класів, навчальна діяльність | uk |
dc.title | Формування самооцінки молодших школярів у навчальній діяльності | uk |
dc.type | Monograph | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет початкової освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
монографія.PDF | 1,57 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.