Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/645
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПічкур, Микола Олександрович-
dc.contributor.authorДемченко, Ірина Іванівна-
dc.date.accessioned2013-10-30T11:55:18Z-
dc.date.available2013-10-30T11:55:18Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/645-
dc.description.abstractЗастосування вчителем принципів художньо-естетичного аналізу живописних творів активізуватиме почуття й переживання учнів, стимулюватиме активний спосіб оволодіння художніми знаннями й прийомами розумової діяльності, даватиме можливості асоціативних зв’язків з особистими почуттями й переживаннями школяра.uk
dc.publisherПічкур М. О. Принципи художньо-естетичного аналізу живописних творів у початкових класах / М. О. Пічкур, І. І. Демченко // Спільна робота школи, сім’ї, громадськості з формування особистості, громаданина України. Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (Черкаси, 18 -19 травня 2010 р.).-Черкаси : Вид. від. ЧНУ імені Богдана Хмельницького. - С. 51-52.uk
dc.relation.ispartofseriesУДК 37.035.6;-
dc.subjectхудожньо-естетичний аналізuk
dc.subjectживописний твір-
dc.subjectпочаткові класи-
dc.titleПринципи художньо-естетичного аналізу живописних творів у початкових класахuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет мистецтв

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ANALIS_tesy.pdf55,21 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.