Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6545
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОсадченко, Інна Іванівна-
dc.date.accessioned2016-12-23T09:47:20Z-
dc.date.available2016-12-23T09:47:20Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6545-
dc.descriptionОсадченко І. І. Застосування методу аналізу конкретних ситуацій у підготовці майбутніх учителів початкової школи : теоретичний етап / Інна Осадченко // Науковий вісник Чернівецького університету : зб. наук. пр. Серія : Педагогіка та психологія. – Чернівці, 2015. – Вип. 758. – С. 127–137uk
dc.description.abstractУ статті на основі аналізу наукових джерел та емпіричного матеріалу схарактеризовано теоретичний етап застосування методу аналізу конкретних ситуацій у підготовці майбутніх учителів початкової школи. Обґрунтовано, що основу методу аналізу конкретних ситуацій складає аналіз певної педагогічної ситуації. Констатовано, що на теоретичному етапі застосування методу аналізу конкретних ситуацій майбутнім учителям початкової школи необхідно засвоїти: сутність понять «педагогічна ситуація», «ситуаційна проблема», «ситуаційна задача» тощо; структуру алгоритмів розв’язання педагогічної ситуації; мотиви виникнення, способи розв’язання, типи педагогічних ситуацій тощо. Наголошено на тому, що важливим етапом алгоритму розв’язання педагогічної ситуації є прийняття рішення, отриманого шляхом її аналізу – методу як процесу здійснення пошуку правильного рішення. Правильність рішення тлумачено як уміння оперативно виокремити у педагогічній ситуацій ситуаційну проблему, сформулювати та розв’язати ситуаційну задачу на засадах педагогічної етики; прийняття рішення – це кінцевий результат аналітичної діяльності майбутніх учителів початкової школи щодо розв’язання педагогічної ситуації методом аналізу конкретної ситуації. Вказано, що у процесі первинного аналізу педагогічної ситуації необхідно: виокремити ситуаційну проблему, сформулювати первинну педагогічну задачу, вторинну ситуаційну задачу. Запропоновано способи миттєвого розв’язання педагогічної ситуації, зокрема для виконання ситуаційних вправ (для розв’язання первинної (вторинної) ситуаційної задачі за принципом: «тут і зараз»). Рекомендовано методи інтерактивного навчання для реалізації методу аналізу конкретних ситуацій на теоретичному етапі у процесі підготовки майбутніх учителів початкової школи.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseries;УДК: 371.134+378.147+372-
dc.subjectметод аналізу конкретних ситуацій, професійна підготовка, майбутні учителі початкової школи, технологія ситуаційного навчання, технологія інтерактивного навчання.uk
dc.titleЗАСТОСУВАННЯ МЕТОДУ АНАЛІЗУ КОНКРЕТНИХ СИТУАЦІЙ У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ: ТЕОРЕТИЧНИЙ ЕТАПuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ст_Осадченко_Застосув_мет_ан_конкрет_ситуацій....PDF437,35 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.