Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6546
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОсадченко, Інна Іванівна-
dc.date.accessioned2016-12-23T09:59:05Z-
dc.date.available2016-12-23T09:59:05Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6546-
dc.descriptionОсадченко І. І. Класифікація ситуаційних завдань у контексті застосування технології ситуаційного навчання у підготовці майбутніх учителів початкової школи / І. І. Осадченко // Нові технології навчання : наук.-метод. зб. / Інститут інноваційних технологій і змісту освіти МОН молодьспорт України. – К., 2011. – Вип. 70. – С. 108–112.uk
dc.description.abstractУ статті на основі аналізу наукових джерел та емпіричного аналізу складено та охарактеризовано класифікацію ситуаційних завдань у контексті застосування технології ситуаційного навчання у підготовці майбутніх учителів початкової школи. Виокремлену у наукових джерелах групу ситуаційних завдань за критерієм «пізнавальне значення для студента» розширено групою ситуаційних завдань первинноаналітичного, ґрунтовноаналітичного та творчого характеру. Кожна група вказаної класифікації представлена своїми видами ситуаційних завдань.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseries;УДК 37.02+378+371.13-
dc.subjectситуаційне завдання; класифікація ситуаційних завдань; дидактична одиниця; педагогічна ситуація; технологія ситуаційного навчання; підготовка майбутніх учителів початкової школи.uk
dc.titleКЛАСИФІКАЦІЯ СИТУАЦІЙНИХ ЗАВДАНЬ У КОНТЕКСТІ ЗАСТОСУВАННЯ ТЕХНОЛОГІЇ СИТУАЦІЙНОГО НАВЧАННЯ У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ст_Осадченко_Класиф_сит_завд.....PDF445,77 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.