Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6550
Назва: СУТНІСНА ВЗАЄМОЗАЛЕЖНІСТЬ КЛЮЧОВИХ ПОНЯТЬ ЗМІСТУ ТЕХНОЛОГІЇ СИТУАЦІЙНОГО НАВЧАННЯ У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ
Автори: Осадченко, Інна Іванівна
Ключові слова: педагогічна ситуація; ситуаційне завдання; ситуаційна проблема; ситуаційна задача; технологія ситуаційного навчання; підготовка майбутніх учителів початкових класів.
Дата публікації: 2012
Серія/номер: ;УДК 37.02+378+371.13
Короткий огляд (реферат): У статті на основі аналізу психолого-педагогічних наукових джерел здійснено дефініціювання категорій «педагогічна ситуація», «педагогічна задача» та їх похідних: «ситуаційна проблема», «ситуаційна задача», «ситуаційне завдання» тощо, тобто встановлено сутнісну взаємозалежність ключових понять змісту технології ситуаційного навчання у контексті підготовки майбутніх учителів початкової школи. Взаємозалежність вказаних понять виявляється у дидактичнокатегоріальному наповненні ситуаційного завдання: його ядро становить педагогічна ситуація як найменша дидактична одиниця технології ситуаційного навчання; у процесі аналізу педагогічної ситуації з’ясовується ситуаційна проблема та формулюється ситуаційна задача.
Опис: Осадченко І. І. Сутнісна взаємозалежність ключових понять змісту технології ситуаційного навчання у підготовці майбутніх учителів початкових класів / І. І. Осадченко // Зб. наук. пр. Бердянського педагогічного університету. – Сер. : Педагогічні науки. – Бердянськ : БДПУ, 2012. – № 4. – С. 148–161.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6550
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ст_Осадченко_Сутнісна_взаємозалеж_ключ_пон.....PDF421,31 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.