Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6552
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОсадченко, Інна Іванівна-
dc.date.accessioned2016-12-23T10:45:03Z-
dc.date.available2016-12-23T10:45:03Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6552-
dc.descriptionОсадченко І. І. Сутність різновидової педагогічної рефлексії / Інна Осадченко // Обрії. – 2010. – Вип. 2(31). – С. 38–41.uk
dc.description.abstractВ статье на основе анализа психолого-педагогических источников определено сущность понятия «педагогическая рефлексия» и значимость подготовки будущих учителей к рефлексивной деятельности. Определено виды педагогической рефлексии: общедеятельную, ситуационную и поэтапную. Детально охарактеризовано общедеятельную педагогическую рефлексию как анализ в целом своей педагогической деятельности и ситуационную как анализ деятельности в контексте поиска выхода из конкретной педагогической ситуации.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseries;УДК 37.02-
dc.subjectпрофессиональная подготовка; педагогическая рефлексия; рефлексионная деятельность; педагогическая ситуация; общедеятельная рефлексия; ситуационная рефлексия.uk
dc.titleСУТНІСТЬ РІЗНОВИДОВОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ РЕФЛЕКСІЇuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ст_Осадченко_Сутн-ть_різновид_пед_рефлексії.PDF489,29 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.