Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6553
Назва: Контекстний підхід у професійній підготовці майбутніх учителів суспільних дисциплін
Автори: Возна, Зоя Олександрівна
Ключові слова: контекстне навчання
контекстний підхід
квазіопрофесійна діяльність
змістово-процесуальний складник технології
моделювання професійної діяльності
Дата публікації: 2016
Видавництво: Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В.О. Сухомлинського.
Бібліографічний опис: Возна З. О. Контекстний підхід у професійній підготовці майбутніх учителів суспільних дисциплін. – Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В.О. Сухомлинського.– 2016.– № 3 (54). – С. 237-242.
Серія/номер: УДК 371.134(07);
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлено визначення основних положень контекстного навчання як інноваційної педагогічної технології. Розкривається сутність, особливості використання контекстного навчання в сучасній професійній підготовці майбутніх учителів суспільних дисциплін. Визначені базові форми діяльності, охарактеризованзмістово-процесуальний складник контекстного навчання, наведені приклади контекстного підходу до змісту лекцій та лабораторних занять, способи конструювання імітаційної та соціальної моделей практико-орієнтованого навчання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6553
Розташовується у зібраннях:Історичний факультет

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття 3.pdf333,57 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.