Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6553
Назва: | Контекстний підхід у професійній підготовці майбутніх учителів суспільних дисциплін |
Автори: | Возна, Зоя Олександрівна |
Ключові слова: | контекстне навчання контекстний підхід квазіопрофесійна діяльність змістово-процесуальний складник технології моделювання професійної діяльності |
Дата публікації: | 2016 |
Видавництво: | Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В.О. Сухомлинського. |
Бібліографічний опис: | Возна З. О. Контекстний підхід у професійній підготовці майбутніх учителів суспільних дисциплін. – Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В.О. Сухомлинського.– 2016.– № 3 (54). – С. 237-242. |
Серія/номер: | УДК 371.134(07); |
Короткий огляд (реферат): | У статті висвітлено визначення основних положень контекстного навчання як інноваційної педагогічної технології. Розкривається сутність, особливості використання контекстного навчання в сучасній професійній підготовці майбутніх учителів суспільних дисциплін. Визначені базові форми діяльності, охарактеризованзмістово-процесуальний складник контекстного навчання, наведені приклади контекстного підходу до змісту лекцій та лабораторних занять, способи конструювання імітаційної та соціальної моделей практико-орієнтованого навчання. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6553 |
Розташовується у зібраннях: | Історичний факультет |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Стаття 3.pdf | 333,57 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.