Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6557
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛемещук, Марина Анатоліївна-
dc.date.accessioned2016-12-23T12:27:00Z-
dc.date.available2016-12-23T12:27:00Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.issn2413-1865-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6557-
dc.description.abstractУ статті порушено проблеми старших дошкільників із загальним недорозвиненням мовлення, що стосуються емоційно-вольової сфери. Зокрема розкриваються питання емоційних реакцій на дефект свого мовлення, здатність дітей до співпереживання та співчуття своїм одногрупникам, вимогливість до себе та впевненість у своїх силах, що в свою чергу формує самооцінку дошкільника.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesУДК;37.035:376.36-053.4-
dc.subjectЕмоціїuk
dc.subjectДефектuk
dc.subjectсамооцінкаuk
dc.subjectспівчуттяuk
dc.subjectВимогливістьuk
dc.subjectСпівпереживанняuk
dc.titleПРОБЛЕМИ СОЦІАЛІЗАЦІЇ ДОШКІЛЬНИКІВ ІЗ ЗАГАЛЬНИМ НЕДОРОЗВИНЕННЯМ МОВЛЕННЯ В ЕМОЦІЙНО-ВОЛЬОВІЙ СФЕРІuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
herson.pdf138,67 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.