Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6558
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОсадченко, Інна Іванівна-
dc.date.accessioned2016-12-23T12:38:28Z-
dc.date.available2016-12-23T12:38:28Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationОсадченко І.І. Термінологічний аналіз дидактичних категорій: «система», «вид», «тип», «модель», «технологія» / Інна Осадченко // Зб. наук. пр. Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / гол. ред. Мартинюк М.Т. – Умань: ПП Жовтий О.О., 2010. – Ч. 1. – С.217–226.-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6558-
dc.descriptionОсадченко І.І. Термінологічний аналіз дидактичних категорій: «система», «вид», «тип», «модель», «технологія» / Інна Осадченко // Зб. наук. пр. Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / гол. ред. Мартинюк М. Т. – Умань : ПП Жовтий О. О., 2010. – Ч. 1. – С. 217–226.uk
dc.description.abstractУ статті на основі опрацювання наукових джерел здійснено термінологічний аналіз дидактичних категорій, таких як «дидактична система», «вид навчання», «тип навчання», «модель навчання», «технологія навчання». Визначено ієрархічність означених дидактичних категорій на основі системного підходу до процесу навчання.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseries;УДК 37.022-
dc.subjectдидактична категоріяuk
dc.subjectдидактична система-
dc.subjectвид навчання-
dc.subjectтип навчання-
dc.subjectмодель навчання-
dc.subjectтехнологія навчання-
dc.titleТермінологічний аналіз дидактичних категорій: «система», «вид», «тип», «модель», «технологія»uk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ст_Осадченко_Термінолог_аналіз_дид_категорій....PDF465,29 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.