Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6560
Назва: ХАРАКТЕРИСТИКА СИСТЕМНОГО ПІДХОДУ ДО ДОСЛІДЖЕНЬ У ГАЛУЗІ ДИДАКТИКИ ВИЩОЇ ШКОЛИ
Автори: Осадченко, Інна Іванівна
Ключові слова: методологія педагогічних досліджень; методологічні підходи; дидактика вищої школи; системний підхід.
Дата публікації: 2016
Серія/номер: ;УДК [378+37.02]:005
Короткий огляд (реферат): У статті на основі аналізу науково-педагогічних джерел охарактеризовано системний підхід до досліджень у галузі дидактики вищої школи. Системний підхід розглядається у контексті конкретнонаукового та дисциплінарного рівнів методології щодо педагогічних досліджень. Такий підхід визначається як сукупність способів, прийомів розгляду процесу навчання у вищій школі з токи зору визначення процесу навчання як системи.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6560
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ст_Осадченко_Х-ка_систем_підходу_до_дослідж....PDF402,87 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.