Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6578
Title: | Професійна культура майбутнього вчителя хореографії як аспект реалізації його творчого потенціалу |
Authors: | Куценко, Сергій Володимирович |
Keywords: | професійна культура майбутній вчитель хореографії творчий потенціал культурні цінності хореографічна діяльність хореографічно-педагогічна освіта |
Issue Date: | 2016 |
Publisher: | Інститут модернізації змісту освіти МОН України |
Citation: | Куценко С.В. Професійна культура майбутнього вчителя хореографії як аспект реалізації його творчого потенціалу / С.В. Куценко // Проблеми освіти : Наук.-метод. зб. / Інститут модернізації змісту освіти МОН України. - Київ, 2016. - Вип. 86. - С. 317-323. |
Series/Report no.: | УДК 371.134:793(07); |
Abstract: | У статті досліджується професійна культура майбутнього вчителя хореографії як носія загальної культури у контексті формування його творчого потенціалу. Професійна культура розглядається автором як внутрішній зміст особистості студента-хореографа, будучи виразником його культурних цінностей. Проаналізовано основні складові професійної культури майбутнього вчителя хореографії: аксіологічний (ціннісний), діяльнісний, особистісний, творчий. Автором визначено поняття «професійна культура майбутнього вчителя хореографії» як формацію фахових та культурних компетенцій майбутнього педагога у хореографічній діяльності; магістраль творчої самореалізації особистості в хореографічно-педагогічній діяльності. Констатовано, що саме в освітньому навчально-виховному процесі майбутніх учителів хореографічного мистецтва, через їхнє залучення до системи культурних цінностей, відбувається формування професійної культури. |
URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6578 |
Appears in Collections: | Факультет мистецтв |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Profesiina_kultura.pdf | 375,18 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.