Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6592
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Безлюдна, Наталія Валентинівна | - |
dc.date.accessioned | 2016-12-25T23:24:06Z | - |
dc.date.available | 2016-12-25T23:24:06Z | - |
dc.date.issued | 2016-12-26 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6592 | - |
dc.description.abstract | У статті визначено теоретичні та практичні основи, встановлено психолого-педагогічні умови розвивального навчання. У роботі проаналізовано сутність терміну «розвивальне навчання».Проаналізовано досвід педагогів щодо реалізації принципів розвивального навчання. Вивчено еволюцію авторських систем розвивального навчання, встановлено їхні теоретичні засади. Узагальнено досвід роботи педагогів щодо умов організації розвивального навчання учнів. Проаналізованопроблему розвивального навчання в педагогічній теорії та практиці. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.relation.ispartofseries | ;УДК 371.3 | - |
dc.subject | досвід педагогів, розвиток, розвивальне навчання, навчання, молодші школярі, мислення, дидактична система. | uk |
dc.title | ТЕОРІЯ І ПРАКТИКА РОЗВИВАЛЬНОГО НАВЧАННЯ | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет соціальної та психологічної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Безлюдна_Н.В._Сільська_школа.PDF | 389,99 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.