Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6598
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Осадченко, Інна Іванівна | - |
dc.date.accessioned | 2016-12-26T09:23:14Z | - |
dc.date.available | 2016-12-26T09:23:14Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6598 | - |
dc.description.abstract | Дис. ... доктора пед. наук: 13.00.09 – Інститут педагогіки Національної академії педагогічних наук, Київ, 2013. У дисертації досліджено дидактичні засади застосування технології ситуаційного навчання у підготовці майбутніх учителів початкової школи. Науково обґрунтовано положення про те, що професійна підготовка майбутніх учителів початкової школи має реалізовуватися шляхом організації систематичного різноаспектного аналізу професійних ситуацій у навчанні студентів. З’ясовано сутність технології ситуаційного навчання у підготовці майбутніх учителів початкової школи як спеціально організованої системи інтерактивного навчання студентів, за якої гарантований рівень прогнозованого результату (певний аспект кваліфікаційної підготовки вчителя початкової школи) досягається шляхом аналізу і розв’язання ними широкого спектру педагогічних ситуацій (ситуаційних завдань), характерних для початкової школи. Теоретично обґрунтовано та експериментально перевірено розроблену дидактичну модель технології ситуаційного навчання у підготовці майбутніх учителів початкової школи, дидактичними умовами реалізації якої є: дотримання дидактичних вимог щодо формулювання ситуаційних завдань та формування кейсів; спеціальна організація навчально-пізнавальної діяльності студентів у процесі виконання ситуаційних завдань; психодидактична готовність викладачів до застосування цієї технології навчання. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК; 371.134+378.147+372 | - |
dc.subject | технологія навчання, дидактична модель, дидактична одиниця, педагогічна ситуація, ситуаційне завдання, інтерактивні методи навчання, метод кейс-стаді, метод аналізу конкретних ситуацій, тренінг. | uk |
dc.subject | професійна підготовка майбутніх учителів початкової школи | - |
dc.subject | технологія ситуаційного навчання | - |
dc.subject | психодидактичні умови | - |
dc.title | ТЕХНОЛОГІЯ СИТУАЦІЙНОГО НАВЧАННЯ У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ | uk |
dc.type | Synopsis | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет соціальної та психологічної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Автореф_тит_дис_док_пед_наук_Осадченко_.pdf | 219,09 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.