Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6598
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОсадченко, Інна Іванівна-
dc.date.accessioned2016-12-26T09:23:14Z-
dc.date.available2016-12-26T09:23:14Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6598-
dc.description.abstractДис. ... доктора пед. наук: 13.00.09 – Інститут педагогіки Національної академії педагогічних наук, Київ, 2013. У дисертації досліджено дидактичні засади застосування технології ситуаційного навчання у підготовці майбутніх учителів початкової школи. Науково обґрунтовано положення про те, що професійна підготовка майбутніх учителів початкової школи має реалізовуватися шляхом організації систематичного різноаспектного аналізу професійних ситуацій у навчанні студентів. З’ясовано сутність технології ситуаційного навчання у підготовці майбутніх учителів початкової школи як спеціально організованої системи інтерактивного навчання студентів, за якої гарантований рівень прогнозованого результату (певний аспект кваліфікаційної підготовки вчителя початкової школи) досягається шляхом аналізу і розв’язання ними широкого спектру педагогічних ситуацій (ситуаційних завдань), характерних для початкової школи. Теоретично обґрунтовано та експериментально перевірено розроблену дидактичну модель технології ситуаційного навчання у підготовці майбутніх учителів початкової школи, дидактичними умовами реалізації якої є: дотримання дидактичних вимог щодо формулювання ситуаційних завдань та формування кейсів; спеціальна організація навчально-пізнавальної діяльності студентів у процесі виконання ситуаційних завдань; психодидактична готовність викладачів до застосування цієї технології навчання.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesУДК; 371.134+378.147+372-
dc.subjectтехнологія навчання, дидактична модель, дидактична одиниця, педагогічна ситуація, ситуаційне завдання, інтерактивні методи навчання, метод кейс-стаді, метод аналізу конкретних ситуацій, тренінг.uk
dc.subjectпрофесійна підготовка майбутніх учителів початкової школи-
dc.subjectтехнологія ситуаційного навчання-
dc.subjectпсиходидактичні умови-
dc.titleТЕХНОЛОГІЯ СИТУАЦІЙНОГО НАВЧАННЯ У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИuk
dc.typeSynopsisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Автореф_тит_дис_док_пед_наук_Осадченко_.pdf219,09 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.