Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6661
Назва: Теоретичні основи інновацій у контексті становлення хореографічно-педагогічної освіти
Автори: Андрощук, Людмила Михайлівна
Ключові слова: інновація
педагогічна інновація
хореографічно-педагогічна освіта
інновація в хореографічно-педагогічній освіті
класифікація інновацій
умови реалізації інновацій
історія інновацій
гуманістична концепція
Дата публікації: 2016
Видавництво: Суми : Вид-во СумДПУ імені А.С. Макаренка
Бібліографічний опис: Андрощук Л.М. Теоретичні основи інновацій у контексті становлення хореографічно-педагогічної освіти / Л.М. Андрощук / Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А.С. Макаренка, 2016. – № 3 (57). – С. 292-300.
Серія/номер: УДК 371.134:793.3(07) УДК 371.134:793.3(07);
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто теоретичні основи інновацій в контексті становлення хореографічно-педагогічної освіти. Представлено теоретичний аналіз інновацій як суспільного освітнього явища. В результаті дослідження: 1) проаналізовано історичний шлях інновацій в освіті та роль персоналізованої парадигми гуманістичної освітньої концепції в сучасній інноваційній підготовці майбутнього вчителя в системі педагогічно-хореографічної освіти; 2) висвітлено передумови впровадження інновацій у підготовку сучасного фахівця хореографічно-педагогічної освіти; 3) розглянуто сутність понять «інновація», «педагогічна інновація»; класифікацію інновацій, умови їх реалізації в хореографічно-педагогічній освіті.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6661
Розташовується у зібраннях:Факультет мистецтв



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.