Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6662
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Андрощук, Людмила Михайлівна | - |
dc.date.accessioned | 2017-01-10T10:11:37Z | - |
dc.date.available | 2017-01-10T10:11:37Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.citation | Андрощук Л.М. Етапи становлення хореографічно-педагогічної освіти в Уманському державному педагогічному університеті імені Павла Тичини / Л.М. Андрощук // Проблеми підготовки сучасного вчителя: збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини /ред. кол : Безлюдний О. І. гол. ред. та. ін.. – Ум3. Андрощук Л.М. Етапи становлення хореографічно-педагогічної освіти в Уманському державному педагогічному університеті імені Павла Тичини / Л.М. Андрощук // Проблеми підготовки сучасного вчителя: збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини /ред. кол : Безлюдний О. І. гол. ред. та. ін.. – Умань : ФОП Жовтий О.О., 2016. – Випуск 14. – С. 274-283.ань : ФОП Жовтий О.О., 2016. – Випуск 14. – С. 274-283. | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6662 | - |
dc.description.abstract | В статті розглянуто основні етапи становлення хореографічно-педагогічної освіти в Уманському державному педагогічному університеті імені Павла Тичини (аматорський, підготовчо-професійний, становлення та модернізації).У результаті дослідження:1) проаналізовано еволюцію основних етапів становлення хореографічної спеціальності в Уманському державному педагогічному університеті імені Павла Тичини;2) визначено роль танцювальних колективів на всіх етапах становлення хореографічно-педагогічної освіти; 3) розглянуто науково-методичну діяльність викладачів кафедри хореографії та художньої культури УДПУ в контексті становлення хореографічно-педагогічної освіти та висвітлено її роль в розробці та впровадженні інноваційної педагогічної моделі підготовки майбутнього вчителя хореографії. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Умань : ФОП Жовтий О.О. | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК (371.134: 793.3) (477.46); | - |
dc.subject | хореографічно-педагогічна освіта | uk |
dc.subject | етапи становлення | uk |
dc.subject | танцювальні колективи | uk |
dc.subject | науково-методична діяльність | uk |
dc.subject | інноваційна педагогічна модель підготовки майбутнього вчителя хореографії | uk |
dc.subject | хореографія | uk |
dc.subject | майбутній вчитель хореографії | uk |
dc.title | Етапи становлення хореографічно-педагогічної освіти в Уманському державному педагогічному університеті імені Павла Тичини | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет мистецтв |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ЕТАПИ СТАНОВЛЕННЯ ХОРЕОГРАФІЧНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ В УМАНСЬКОМУ ДЕРЖАВНОМУ ПЕДАГОГІЧНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ ІМЕНІ ПАВЛА ТИЧИНИ.pdf | 266,82 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.