Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6724
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКарасєвич, Сергій Анатолійович-
dc.date.accessioned2017-02-16T16:10:26Z-
dc.date.available2017-02-16T16:10:26Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationМолодь і ринок : щомісячний науково-педагогічний журнал / Гол. ред. Н. Примаченко. – Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка, 2016. – № 11-12 (142-143). – 182 с.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6724-
dc.description.abstractУ статті обґрунтовано розроблену нами модель підготовки майбутніх учителів фізичної культури до фізкультурно-спортивної діяльності у загальноосвітній школі складається із блоків: методологічно-цільового (мета, завдання, підходи, принципи), змістово-процесуального (етапи, зміст, форми, методи, засоби, технології) і оцінно-результативний (критерії, показники, рівні, результат). Доведено, що всі елементи моделі з підготовки майбутніх учителів фізичної культури до фізкультурно-спортивної діяльності у загальноосвітній школі взаємопов’язані і взаємозумовлені, що підтверджує її цілісність і системність.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франкаuk
dc.relation.ispartofseriesУДК 371.134:796(07);-
dc.subjectмодель,uk
dc.subjectмайбутні учителі фізичної культури,uk
dc.subjectпідготовка майбутнього вчителя,uk
dc.subjectфізкультурно-спортивна діяльність.uk
dc.titleМодель підготовки майбутніх учителів фізичної культури до фізкультурно-спортивної діяльності у загальноосвітній школіuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет фізичного виховання



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.