Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6730
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГусак, Владислав Анатолійович-
dc.date.accessioned2017-02-23T12:38:07Z-
dc.date.available2017-02-23T12:38:07Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6730-
dc.description.abstractУ статті викладена сутність понять «майстерність» і «виконавська майстерність». На основі ретроспективного аналізу сучасної наукової літератури висвітлені різноманітні фактори виявлення і сфери реалізації виконавської майстерності у творчій діяльності музиканта, охарактеризовано основні компоненти структури даної дефініції та методологічні основи її формування. Автор досліджує значення активізації психомоторики у виявленні сценічно-виконавської майстерності вчителя музичного мистецтва.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesУДК;371.134:785(07)-
dc.subjectвиконавська майстерністьuk
dc.subjectінструментальна підготовка-
dc.subjectвчитель музичного мистецтва-
dc.subjectпсихомоторика-
dc.subjectідеомоторика-
dc.subjectсенсомоторика-
dc.subjectпсихомоторна дія-
dc.subjectавтоматизація музично-ігрових рухів-
dc.titleСПЕЦИФІКА ВИЯВЛЕННЯ СЦЕНІЧНО-ВИКОНАВСЬКОЇ МАЙСТЕРНОСТІ ВЧИТЕЛЯ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВАuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет мистецтв

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
статья ОС-ВМ 20. 10. 2016. ориг..pdf402,85 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.