Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6730
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Гусак, Владислав Анатолійович | - |
dc.date.accessioned | 2017-02-23T12:38:07Z | - |
dc.date.available | 2017-02-23T12:38:07Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6730 | - |
dc.description.abstract | У статті викладена сутність понять «майстерність» і «виконавська майстерність». На основі ретроспективного аналізу сучасної наукової літератури висвітлені різноманітні фактори виявлення і сфери реалізації виконавської майстерності у творчій діяльності музиканта, охарактеризовано основні компоненти структури даної дефініції та методологічні основи її формування. Автор досліджує значення активізації психомоторики у виявленні сценічно-виконавської майстерності вчителя музичного мистецтва. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК;371.134:785(07) | - |
dc.subject | виконавська майстерність | uk |
dc.subject | інструментальна підготовка | - |
dc.subject | вчитель музичного мистецтва | - |
dc.subject | психомоторика | - |
dc.subject | ідеомоторика | - |
dc.subject | сенсомоторика | - |
dc.subject | психомоторна дія | - |
dc.subject | автоматизація музично-ігрових рухів | - |
dc.title | СПЕЦИФІКА ВИЯВЛЕННЯ СЦЕНІЧНО-ВИКОНАВСЬКОЇ МАЙСТЕРНОСТІ ВЧИТЕЛЯ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет мистецтв |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
статья ОС-ВМ 20. 10. 2016. ориг..pdf | 402,85 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.