Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6731
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГусак, Владислав Анатолійович-
dc.contributor.authorШевченко, Роман Миколайович-
dc.date.accessioned2017-02-23T12:41:38Z-
dc.date.available2017-02-23T12:41:38Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6731-
dc.description.abstractУ статті викладена сутність понять «мислення» і «музичне мислення». На основі ретроспективного аналізу сучасної наукової літератури висвітлені різноманітні фактори виявлення, сфери реалізації і підходи щодо характеристики компонентної структури дефініції «музичне мислення». Автор досліджує специфіку активізації психомоторного компоненту як різновиду наочно-дійового мислення в ієрархічній структурі музичного мислення фахівців мистецького профілю у процесі інструментальної підготовки.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesУДК;78 (07)-
dc.subjectмисленняuk
dc.subjectмузичне мислення-
dc.subjectінструментальна підготовка-
dc.subjectкомпоненти музичного мислення-
dc.subjectфахівець мистецького профілю-
dc.subjectпсихомоторика-
dc.subjectнаочно-дійове мислення-
dc.titleКОМПОНЕНТНА СТРУКТУРА МУЗИЧНОГО МИСЛЕННЯ ФАХІВЦІВ МИСТЕЦЬКОГО ПРОФІЛЮuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет мистецтв

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття В. Гусак, Р. Шевченко 7.11.2016. ориг..pdf534,19 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.