Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6762
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМартинюк, Михайло Тадейович-
dc.contributor.authorПаршуков, Сергій Васильович-
dc.date.accessioned2017-03-16T13:19:39Z-
dc.date.available2017-03-16T13:19:39Z-
dc.date.issued2003-
dc.identifier.citationМартинюк М.Т., Паршуков С.В. Теоретичні засади інтеграції елементів фізичних і астрономічних знань в загальноосвітній школі / М. Т. Мартинюк, С.В. Паршуков //Наукові записки. – Випуск 51. – Серія: Педагогічні науки. – Кіровоград: РВЦ КДПУ ім. В. Винниченка. – 2003. – Частина 1. – С.47-53uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6762-
dc.description.abstractУ статті обгрунтовано методичні та методологічні основи інтеграції фізичного й астрономічного компонентів загальної природничо-наукової освіти. Methodical and methodological bases of integration of physical and astronomical component of the general natural-scientific education are grounded in the article.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherРВЦ КДПУ ім. В. Винниченкаuk
dc.relation.ispartofseriesУДК;(53+52)(07)-
dc.subjectінтеграціяuk
dc.subjectфізикаuk
dc.subjectастрономіяuk
dc.subjectзнанняuk
dc.subjectзагальноосвітня школаuk
dc.titleТеоретичні засади інтеграції елементів фізичних і астрономічних знань в загальноосвітній школіuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет фізики, математики та інформатики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Teoretychni_zasady.pdf339,54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.